Lovin' life but I been waiting for ya

Här har de ju varit dött nu, med en lång oväntat paus. 
Har hänt lite mkt runt om mig dom senaste veckorna så har inte riktigt haft tid:)
tänkte bjussa på lite bilder men kan ju börja med vad som hänt i helgen :)
Fredagen började med jobb sen blev de å festa med en saknad tjej:D
vi hade en massa snack å ta igen så efter vi pratat av oss i några x antal timmar så drog vi till mollys för å se på norlie&kkv
 
hade en riktigt trevlig kväll med trevliga människor
 
Lördagen blev lite lugnare med en biltur med Putte, lite snack å sånna grejer:D
å idag har sängen varit min bästa vän:]
 
Förra veckan så drog jag å andrea på en weekend i Stockholm för å shoppa å sånt så bjussar på lite bilder från de också:D
 
annars har de varit rätt mkt träning av kondition, umgåtts med mina fina och jobbat:D
 
så jag lever och mår underbart
puss:D

Kommentera här: