Here I go again on my own

Dagen har nog varit en utav dom sämre.
Gick trögt på skolan, mobildisplayen fick nå fel så mobilen är trasig..så nu har jag en annan för tillfället medans den andra är på lagning, sen så gick dragkedjan till studenklänningen sönder...dock är den på lagning hos farmor.
Kännt mig allmänt nere av olika orsaker, men sånt är livet.

De mesta löste sig iallafall, men ändå.. dålig dag, håller tummarna på att morgondagen blir bättre.
Men nu sitter jag och lyssnar på musik, så kvällen blev någorlunda lyckad kan man nog säga.
Imorgon blir de helg, så då blir de att ta de lugnt å umgås med vännerna å även jobba=)
 
Dom senaste dagarna så har jag varit hurtig=)
i måndags så gick jag en mil med Gerex
Sen i tisdags så stannade jag i stan med Jessica, vi hade bestämt att vi skulle ut å gå så vi gick alla broar runt, så de blev väll 1,4 mil där=)
Sen så köpte vi jordgubbar å satt oss vid bryggan å solade lite=)
Och igår så blev de 1,5 mils promenad/joggning med Gerex igen=)

riktigt skönt att komma in i träningsrutinerna igen, hey ho, let's go=)
Imorgon kanske de blir en prommis igen=)
 
ber om ursäkt för min dåliga uppdatering

Kommentera här: