Du gjorde så att allt jag trodde var fel blev rätt..

Nog en utav dom mest random helgerna fast kanske inte, ingen aning, länge sen de va en sån här helg iallafall=)
I Fredags så va jag med Putte, som bjöd mig på inträde på krogen, sedan så träffade vi min bror, som jag typ var med resten av kvällen.
Blev bjuden på drinkar å shotar av han så de blev en gratisfylla, hade en underbar kväll=) tack för den:D
sen så fick jag även skjuts hem av Putte, thank you :D

och på lördagen så blev de discgolf med Simon, Jessica och Wille.
på en typ näst sista banan så råkade jag träffa Simon i skallen (opps)
men de va en kul grej att ha provat på iallafall :D
och sen så drog vi till bergsbykiosken och köpte mjukglass, gött som faaan:D
sen så blev de att dra hem och vila upp sig.

Och idag har jag jobbat, kändes riktigt skönt faktiskt=)

Kommentera här: