studentvecka, ftw

Kan inte säga annat än att denna vecka har varit störtskön:D
Måndagen så umgicks jag med Putte, blev en bra start på veckan=)
sedan Tisdag så färgade Andrea mitt hår och sen så drog vi för att umgås med klassen,


grymt skönt att slippa utväxten:)



blev en trevlig tisdagkväll:D
Onsdagen så blev de ännu en till kväll med klassen, de blev att spela brännboll för att värma upp inför brännbollsturneringen som var på torsdagen:D
Hittade inga bilder från den kvällen tyvärr:/ men den slutade iallafall med utgång på olles medans jag väntade på min skjuts hem:]

Och torsdagen så började dagen bra
vi kom till semi i brännbolsturneringen:D
och på kvällen så körde vi burträskbingo:]
Sen så Fredagen så blev de grillkväll nere vid stranden med Andrea, Linnea, Olivia och John
blev även första doppet för i år:D
sen igår så blev det jobb, sen så var jag med putte, vilket slutade med att vi åkte runt i stan och tog de bara lugnt:)
och dagen började ungefär likadant, nu är de bara att se vad som händer ikväll:)

Nu vet ni hur min vecka har sett ut, den har varit grymt kul och tack till alla personer som gjorde den veckan till en utan dom bästa :D

Kommentera här: