Kan inte bryta ner i ord vad du har för betydelse

Dom senaste dagarna har varit underbara, som har tillbringats med underbara personer♥förra måndagen började med att jag evve och Jessica drog till Luleå för lite shopping:) sedan på tisdagen så fyllde min bror år men han kunde inte få hans presenter förrän torsdagen, fick även hjälp av Matilda med en present:$ och fredagen var min sista arbetsdag, och på kvällen så blev de allstars med många fina personer, träffade även en massa människor som jag inte sett på länge♥(har dock ingen bild därifrån)och lördagen så blev de personalfest med sommarjobbarna och dom yngre av icapersonalen♥ och sen så började den här veckan med att jag å evve skulle anmäla oss till arbetsförmedlingen (älskar inte att vara arbetslös) så de blev lite fika å sen middag på stan med Evve å Jessica♥ och dagen slutade med en biltur med putte å evve♥ och att vi hade en liten kvällspicknik vid älven♥

Kommentera här: