jag kommer aldrig känna mig ensam så länge jag har dig

Då var det lov då, känns riktigt skönt:)
passade på att ta en riktig sovmorgon och de behövdes:)
det känns som om min vecka är fullbokad men jag vet inte vad jag ska göra:S

men kan ju börja med att berätta att helgen var riktigt bra:)
På fredagen så var jag på hockey med Evve och Jessica, och vi mötte även Josse därborta:)
men det blev tyvärr förlust för saik:[
 
sen så sovde jag och Jessica över i läggan fredag-lördag, lördagkväll så var jag med jessica, simon och wille, vi hade först filmkväll i stan (läggan) och sen så drog vi hem till Simon och såg film där, sen skjutsade vi hem Jessica och sen for jag hem:)
 
så de var min helg:)
riktigt trevligt:D
 
hope u understand that♥

Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

Tack för en toppenhelg! <3

Kommentera här: