Tisdag

så var det tisdag, jag har nyligen lämnat in lite skolläxor och sånt. och idag var ju första dagen på skolan på 7 veckor, jag har inte riktigt saknat skolan men jag har saknat klassen♥
och sen när jag kom hem så gick jag ut och gick med pepsi och sen såg jag på byske killarnas fotbollsmatch:) sen så gick jag hem och har typ suttit vid datorn hela kvällen annars:)
och nu ska jag typ gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon, och sen på kvällen blire fotbollsmatch:]
men hoppas ni har haft en bra start på veckan :)
och just ja, grattis till min älskade och saknade vän Rebecka som fyllde 18 år igår♥
haha vilka snyggingarxD
(högst upp är emelie, jag är åt vänster och Rebecka åt höger)
det här armbandet fick jag av älskade Jessica efter hon kommit hem från Grekland:] tack så mycket sötis<3
och sen så får ni en bild på Pepsi också:]
ni får även ursäkta att det är mobilbilder men jag lovar att det kommer mer kamerabilder nåndag framöver:]♥

Kommentarer:

1 J:

skriven

Så lite så gumman! kul att de passade bra :D<3

Kommentera här: