Söndag

Ursäkta att jag inte skrivit nånting i helgen, har haft tid men inte ork.

Men det som har hänt i helgen är

Fredag: Slutade praktiken klockan 15.30, sen så väntade jag på att evve och putte skulle komma hit, vi tog det som lugnt och snackade lite, sen så for vi ut och körde lite bil och sedan vidare till Linn och Kristoffer :) Där vi såg på Big Brother och snackade lite :)

Sen så for alla hem därifrån så då for jag med, och när jag kom hem så satt jag mig vid datorn och sen somnade jag :)

Lördag: Så steg jag upp 07.30, typ det jobbigaste jag gjort x( men skulle upp och kratta och städa med fotbollslaget och vi började kratta klockan 08.00 och blev klara typ 11.00 så då skjutsade mor hem mig och sen for mor och far tillbaka till Piteå:)

Sen så ringde Linn till mig och frågade om jag ville hitta på nånting med hon och Kristoffer :) Så jag gick upp till Linn och sen på kvällen så for jag, Linn, Kristoffer och grillade och efter ett tag så kom Julia och sen så bytte vi grillplats, och sen så kom Putte dit och efter ett tag så kom även Evve och Amanda dit :)

riktigt trevlig kväll var det :D

Och Idag så tog jag sovmorgon och sen så for jag och mor till min bror, sen så har jag inte gjort nånting mer :)


Men tack så mycket för helgen alla som var med :D

Hoppas ni haft en bra helg ni med :D

Kommentera här: