Onsdag

Då var det onsdag, ska snart ut och lägga mig i solen ett tag tror jag, eller så blir det nog att lägga mig att vila ett litet tag i sängen.

Gårdagen var riktigt kul :D for först och spelade basket med några personer :]

sen så drog vi ner till tjärholmen och grillade:D
och efter ett tag så kom Simon, Moa och jag på att vi skulle göra första doppet i år, så jag drog hem för att packa badkläder och det gjorde dom andra också :)
sen så for vi ner till stranden, vi gick ut på draken och sen så hoppade vi i. SATAN så kallt det var, klockan var typ tolv på natten haha ;D
och här är bildbeviset ;)

hahahahaha


ni kan även få lite bilder på jag och andrea från skolavslutningen :]]]

en bild som jag tagit med min mobil ;]

en bild som Andrea tog med hennes mobil;]

och en bild som Idah tagit med hennes mobil ;]

och sen så får ni även en bild på Jessica, Idah och jag :]]


Hahaha, jag ska nog ut och fota lite med min kamera nu så ni får lite bilder med lite bättre kvalité;)

Kommentarer:

1 Idah:

skriven

Sv; saknar dig mer! Love u<3

Kommentera här: