I'm so glad I met you♥

Den här helgen har varit den bästa helgen jävligt länge, tack som bara den till alla personer som gjorde den underbar. TRÄSTOCKS 2012 är oförglömligt och jag saknar det redan♥
ni får lite bilder som jag stott ab Isabel och My, så får ni se några av många som gjorde min helg♥
här har ni några bilder på några av dom som min helg tillbringades med, men det är långt ifrån alla♥
ni får även lite mobilbilder:]
när jag först kom till Myy och nathas lägenhet så la jag och myy oss och såg lite film i väntan på att folket skulle komma:]♥
sen så körde vi första kvällen, och taggade till maskinen :D♥
WOOPWOOP, maskinen :D♥
hade bara mobilbilder från torsdagskvällen så:)♥
men nu har ni fått litet inblickar på vad jag gjort dom här kvällarna:]♥ ni får ha det bäst :D pusshej:*♥

Kommentera här: