I will never forget when you lay down right next to me

Funderar på att typ göra den tidigaste kvällen på hela sommaren :s vad händer?:O
nu är det nästan illa haha
men ska typ kolla om det är nån bra film på TV och sen sova om det går:)
 
Det som har hänt ikväll är iallafall att jag och Felicia har varit nere och badat (kvällsdopp)
sen så skulle Felicia dra in till stan så då fixade vi skjuts åt hon:)
tack Robert, Bäckan, Mange, Robin och Arvid för att ni hämtade oss:D
och tack Bäckan för att du skjutsade tillbaka mig:)
 
men iallafall, nu sitter jag här och jagar långbeneskrank(kul liv, inte precis)
haha det är typ kvällens nöje;D
 
men hoppas ni haft en trevlig lördagskväll
puss:*
fick föresten ett riktigt trevligt välkomnande av denna sötnos idag (bild i repris)
finaste tippo

Kommentarer:

1 | photo |:

skriven

Så himla söt hund!

Allt bra idag?:)

2 | photo |:

skriven

Sv; Härligt, jo tack, med mig är det bara fint:)
Vad har du gjort ikväll?:)

haha jo, jagvet;)

3 | photo |:

skriven

Sv; Hehe okej:)

Som det ser ut nu så ska jag fara till Camilla och sova där:)

4 Emilia - Emilias mode:

skriven

Söt bild!

Kommentera här: