I know I can't heal things with a handshake

bjussar på en bild som jag tog till ett skolprojekt förra året, temat var action :)
 
lite depp nu då..
vill verkligen int att sommarlovet ska vara över, känns som om jag inte hunnit gjort mycket i sommar, men jag älskar verkligen det jag hunnit med att göra och dom jag har varit med i sommar
men det bästa som hänt i sommar måste nog vara trästocks:D alltså älskar verkligen den helgen, det var så jävla rolig:]
alla festivaler var grymma men trästocks tar fan priset i år :D
bilder i repris från trästocks (känner att jag är tvungen hehe)
avslutar självklart med en bild på maskinen :D (som sagt bild i repris +dålig mobilbild hehexD)
alltså saknar trästocks som satan (take me back♥)
 

Kommentarer:

1 | photo |:

skriven

Sv; Jo fast det blev inte av..:)

2 Emma Lannebrink:

skriven

Allt bra? :D

Kommentera här: