Torsdag

Dagarna går allvarligt fort nu:s inte okeii, men som tur är så har jag 6 veckor praktik efter lovet :D:D:D
men aja, har inte haft orken till att skriva nånting i bloggen :)
men det här är iallafall vad som hänt sen i tisdags
Tisdags: Så for jag och Hanna till Ursviken och hade filmkväll med Alle och Jesper :) riktigt trevligt var det :D
Sen så kom min mor och hämtade mig därifrån :)
Onsdags(igår): så hände det faktiskt inte så mycket, hade träning på kvällen och sen så sovde jag typ hela dagen :]

Idag: så har jag följt min mor till stan, och kom hem med ett par jeans, sen så ska jag snart börja packa inför träning :) och när jag kommer hem så ska jag nog bara ta det lugnt och se på film eller nått sånt :]
Shiit, Det är fredag imorgon :s känns som om jag typ inte hunnir göra nånting det här lovet :s men jag har ändå hunnit vara med några utav dom bästa :*♥

Kommentera här: