Nr 2 :D

Nu kör vi snart igång kväll nr 2 :D
Helgen har varit så otroligt jävla najs :D
Fredag: var jag och Linn på stan i typ 6 timmar, träffade några personer där, sen så tog i 21.00 bussen hem :)
och jag kom hem med ett par converse och en shorta :) Sen så for jag, Linn och Putte ut med Puttes Epa :D
Lördag: Så överraskade jag, Putte och Julia Evve på en middag på stengården :D det var riktigt trevligt, snacka lite och sånt :]
Sen så tog jag 18.30 bussen till staaan med Hanna och Jessica :) Vi skull till moröhöjden på fezt :) såå riktigt sköön lördag faktiskt, men en massa roliga folk :*
Söndag: sovde ju borta, men vaknade och steg upp runt 2 :] och sen så tog jag och Hanna 18.45 bussen hem till Byske :) tog det extremt lugnt på söndagskvällen :)

och sen idag då, så hade jag praktik :)
min första praktikdag på stengården gick faktiskt bra :) fick en liten xtra sovmorgon och sen så var det ganska lugnt där idag så jag fick som en mjukstart :) och imorgon så är jag ledig :]
och ikväll blire att fira valborgs med några söta tjejer :]]
men nu måste jag börja fixa mig :) Hoppas eran valborgs blir kanoners :D det hade jag då tänkt att min skulle bli så :)
Men hare så bra, pusshej :]]
^här har ni några utav personerna som denna helg spenderades med, puss på er :*♥

Kommentera här: