helgen:D:D

den här helgen har varit riktigt härlig :D:D

I fredags så var jag som sagt, ute och grillade med Putte, Linn, Jesper och Simon. Det var riktigt mysigt:)
Sen i Lördags så for jag till stan för att vara med Idah, Jonte, Kepa och Poppe. Vi skulle grilla men innan det så for vi och hälsade på några på Campuslanet. Riktigt trevligt folk :D
Sen så for vi och letade en grillplats, som vi kunde elda upp våran lill ved på, som brann kanske i 10 min sen så var det slut ;]
Efter grillningen så for vi till Jonte, där det blev spel och film :) riktigt mysigt :)
och sen så for jag och Idah till max och mötte upp några där, sen vidare till Frasses (Big Smajl) och sen vidare till Campuslanet igen, där vi tillbringade natten :D
Och sen igår(söndag) så kom jag hem runt 6 på morgon, gick och la mig direkt typ och sovde i kanske 2 timmar sammanlagt;]
och sen så på kvällen så for jag och grillade med Putte, Evve, Linn och Gabbis :D riktigt trevligt :] och efter det så skjutsade evves mamma hem mig och senare den kvällen så kom Idah, Tobbe och Erik en sväng hit till Byske och hämtade mig och sen for vi ut och körde lite runt Byske och sen så skjutsade Tobbe hem mig :)
så en riktigt trevlig söndagkväll :D
och sen idag så har jag följt mor och far till Piteå :) och sen tagit det lugnt :)

En riktigt trevlig helg men underbara människor ♥ tack så mycket för helgen

Hoppas att ni haft en underbar helg ni med :*

nu blir det att sova för att vara pigg för morgondagen som bjuder på filmkväll :D 

inga bilder från helgen tyvärr :/ 

Kommentera här: