AWESOME HELG

Alltså rubriken säger igentligen allt;) men jag kan berätta vad som hänt i helgen och ni får ursäkta om det blir långt;)

Fredag
Hade först skola, och på sista lektionen skulle jag ha prov, provet gjorde jag typ på 25 min, så jag fick sluta typ 1 ½ timma tidigare:D
så då gick jag och Jessica på stan ett tag och provade lite kläder. Sen så for vi och lämnade all packning i Jessicas systers lägenhet och sen så gick vi på stan ett litet tag till, sen så gick vi och mötte Idah, och sen gick vi och beställde en familje pizza:], sen gick vi tillbaka i lägenheten och åt den.
Närmare kvällen så gick vi och mötte Lovisa, Johan och Marcus på Konsum, och sen köpte vi lite godis och sen gick vi upp och spelade spel:D:D:D
efter vi spelat så såg vi skräckfilm:S, jag var RÄDD, kan jag ju säga;) och Marcus den jäveln skrämde upp mig ännu mer;)
Och sen så efter filmen så småpratade vi lite och sen så for Johan, Marcus och Lovisa hem;)
och då tittade jag, Jessica och Idah på Idol på datorn (fast jag kan ju som inte säga att jag tittade så mycket, somnade typ direkt)

Lördag
När vi vaknade så startade vi ''Hur många lingon finns det i världen'', jag sovde lite i början på filmen men det var asbra♥ och efter halva filmen så pausade vi och sen gick vi ner och handlade lite frukost. och sen så fortsatte vi se den.
Sen så när filmen var klar, så började vi städa i lägenheten osv och sen så for vi på stan en sväng, vi skulle möta johan och marcus där för johan den klanten glömde börsen i lägenheten.
sen så när han fått börsen så fick dom följa med mig upp och vänta på att min buss skulle komma;)
När jag väl kommit hem så åt jag lite mat, sen städade jag och sen kom Evve och Putte förbi och vi hade lite mys med godis, popcorn och film:D

och idag Söndag
så ska jag plugga, städa och sen så ska jag nog bara ta det lugn:)
men nu har ni fått veta hur min helg har varit:) AWESOME(L)


Och som sagt så hade jag inte kameran med mig så det blev inga bilder:/
Hejdå<3

Kommentarer:

1 Idah:

skriven

Japp! Fredagen + lördagen var awesome! ^^

måste göras om, SNARAST MÖJLIGT!<3

Kommentera här: