Home :]

Är hemma nu från en rent utav AWESOME kväll i Evves stuga. Det blev så roligt så att jag rent utav glömde att ta fram kameran och ta kort:](pinsamt) haha men jag kan berätta lite av vad som hände ikväll iallafall..

Jag och Evve körde moppe dit för att förbereda matlagning osv.
Vi gjorde i ordning allt förutom att skära tomater och göra nån röra (det fick putte göra när dom kom dit) och sen så vare bara att sätta sig ner och äta:] kan ju säga att det kunde spåra ur ibland:] haha... men sen efter vi ätit så gick vi runt och bara pratade med varandra (vilken var jävligt trevligt).
Sen så gick vi in i stugan igen och spelade lite kort (eller ja, kan väl inte påstå att det blev så mycket kortspelade;)) haha.. mest spring ut och in ;) haha.. och sen så packade vi ihop och for hem.

Såå... tack för en riktigt kul kväll som måste göras om :)

och hemskt ledsen för att det inte kommer några bilder:/

Kommentarer:

1 Idah:

skriven

SV; Åh tack gumman! Jag älskar honom verkligen... :( jag hoppas bara att jag klarar det här. Jag SKA å MÅSTE klara det här... :( Det är bara så mkt på samma gång att acceptera å klara av... :/<3

Kommentera här: